divendres, 19 d’octubre del 2012

Projecte Land Art

Com ja vaig comentar fa uns dies, a la classe de plàstica vam crear una composició Land Art i aquí la teniu.
Es tracta de les diferents estacions de l'any (primavera, estiu, tardor i hivern), que estan representades amb els elements típics de cadascuna.
Així, l'estiu el representem amb sorra de la platja juntament amb petxines, mentre que la primavera amb molta abundància de fulles i fruits.

Grup: Lidia Andreu, Meritxell Balsach, Gemma Cabrero i Alba Haynes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada