dilluns, 5 de novembre del 2012

Bon comunicador

Per les assignatures de COED i TIC ens han encarregat fer un treball en grup, que consisteix en trobar a una persona que trobem que sigui bona comunicadora i seguir-la mitjançant víes com ara Facebook, Twitter, Tuenti, diaris...
El meu grup està composat per: Marta Carbó, Gemma Cabrero, Laura Fuentes, Sandra Fumero, Marina Garcia i Cristina Gómez.
I el bon comunicador triat per tal de realitzar aquesta tasca és: Pilar Rahola. 
Hem creat un bloc, on hem anat introduint les diferents aportacions que feia per Facebook, ràdio, televisió, llibres, la seva pròpia pàgina web www.pilarRahola.com...
Això ens ha servit per donar-nos compte de totes les víes tecnològiques que utilitza, per fer arribar els seus missatges.
La pàgina on està el nostre treball és la següent: .http://unabonacomunicadora.blogspot.com.es/
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada