dilluns, 26 de novembre del 2012

MNAC

http://www.xtec.cat/~lsoto/jeroni1.jpg
El segon dia d'activitats extraordinàries, va consistir en anar al Museu Nacional d'Art de Catalunya (Barcelona).
Allà ens vam dividir en grups i vam realitzar una visita amb l'ajuda d'un guia que ens va estar explicant com s'adreçava als diferents alumnes que anaven a les visites.
En ella, vam poder observar les tonalitats de les diferents etapes juntament amb l'expressió corporal.
Va ser una visita molt interessant, ja que ens feia participar en tot moment degut a que anava dedicada especialment a infants. Vam fer puzzles, cantar, trucs de màgia, entre altres coses.
En tot moment rebíem la visita de l'estimat joglar Jeroni, que fa que la visita tingui un gran èxit entre els nens.


Webs consultades: http://www.xtec.cat/~lsoto/jeroni1.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada