dilluns, 26 de novembre del 2012

Com sona?

L'últim dia de la SAE, vam rebre la visita de la companyia Com sona? a Blanquerna.
Aquesta companyia, està adreçada a nens i nenes d'edats compreses entre 0 - 6 anys. Va nèixer a Barcelona l'any 2005 amb la idea d'apropar la música als infants a través d'una sèrie d'espectacles que tinguin en compte l'edat del públic al qual estan dirigits.
En aquesta sessió, vam poder veure com d'una cançó que ja haviem treballat a l'aula de música ens resultava més dinàmica i divertida degut als diferents ritmes i procediments empleats per realitzar-la, ja fos amb l'ús de titelles o balls.




Webs consultades: http://www.comsona.cat/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada