A
classe hem descobert una nova forma per crear esquemes o mapes
conceptuals, que es crea a partir de CMapTools.
És
un programa que s'ha de descargar i ens permet crear fàcilment mapes
conceptuals. Aquesta tasca, és un procés intel·lectual que
facilita l'aprenentatge i ens ajuda a integrar els nous coneixements
en els nostres esquemes mentals.
Mitjançant l'escrit que ens ha aportat el nostre professor Jordi Simó, hem de crear un esquema conceptual.
El Dinar de Nadal
Per
Nadal tota la família es reuneix a casa l'àvia Maria, ella fa el
dinar per a tots i aquest normalment consisteix en una escudella, un
plat de carn i també neules i torrons de postres. Com que l'Àvia ja
es gran, normalment l'ajuden els seus dos fills en Joan i en Marc.
En
el dinar coincideixo amb les meves cosines i els meus cosins: La
Maria, la Paula, en Genís i l'Eduard que són fills del meu oncle
Marc. Cal dir que és un moment entranyable en el que parlem de totes
les coses que ens han passat al llarg de l'any ja que ells no viuen a
Barcelona com jo sinó que viuen a NewYork. Com sempre en arribar als
postres en Genís fa el típic número amb els torrons d'Alacant i fa
veure que se li trenca una dent. tothom riu menys la seva mare que
pensa en el que costa el dentista.
La
meva germana, la Maria també ve al dinar, i aquest any ho fa amb el
seu fill, en Ramon, que no menja ni escudella ni carn ja que encara
té 3 mesos.
El
dinar comença puntualment a les dues del migdia i acaba sempre
a la mateixa hora, a les 5 de la tarda.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada